Mint minden weboldal, a szerelvenybolt.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen része, amikor az oldalunkon jár.
Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulását adja, hogy elfogadja őket.

Termékek Menü

logok

Szállítás, fizetés


Milyen fizetési módok közül választhat?

Webáruházunkban minden termék esetén közöljük a raktárkészletre vonatkozó pontos információkat, így a vásárlás pillanatában látható, hogy az adott termék elérhető-e nálunk, vagy utánrendelésre van szükség.

Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése a legtöbb esetben utánvéttel történik, de lehetőség van a bankkártyás fizetésre és előre átutalásra is. Előre utalás esetén meg kell várnunk, hogy a rendelés értéke beérkezzen a számlánkra és le legyen könyvelve, emiatt az előre utalás esetén kerül a leglassabban Önhöz az óhajtott raktáron lévő termék.


Milyen szállítási módok közül választhat?

Termékeinket általában postai kiszállítással juttatjuk el Önnek, de lehetősége van a rendelés során kiválasztani a személyes átvételt, ha Önnek van lehetősége felkeresni a 7 üzletünk bármelyikét. Személyes átvétel esetén leghamarabb a rendelés leadásától számított 2 munkanap elteltével juthat hozzá a termékhez.


Szállítás díjtételei

A kis méretű 40 kg alatti csomagok szállítási költsége minimum bruttó 2 200 Ft.
A 40 kg feletti súlyú vagy nagy terjedelmű csomagok esetében a szállítási költség minimum bruttó 11 900 Ft.
A 40 kg feletti küldeményt a szállítást végző partnerünknek nem áll módjában az emeletre szállítani. A szállítási szolgáltatás csak a ház kapujáig vagy lépcsőházig terjed. Webáruházunkban előfordulhatnak ingyenes szállítású termékek is, melyet egy egyértelmű Ingyenes kiszállítás ikonnal jelölünk a termékoldalon és a termék listaoldalon. Abban az esetben, ha ingyenes szállítású és szállítási díjas termék is található a kosárban, felszámoljuk a szállítási költséget.
A várható szállítási költséget a rendelés véglegesítése előtt megjelenítjük úgy, hogy a vásárlónak lehetősége legyen megszakítani a rendelési folyamatot.
Minden tételnél törekszünk arra, hogy a tőlünk elvárható legpontosabb szállítási költséggel számoljunk a megrendelés során, de több tétel megrendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelés beérkezésekor ezt felül kell bírálnunk. Ez esetben a vásárlót értesítjük a megváltozott szállítási költségekről.


A megrendelés visszaigazolása

Az online megrendelést követően rendszerünk automatikus üzenetet küld, melyben a vásárlás tényét igazoljuk vissza, de ezzel párhuzamosan még egy ellenőrzést végzünk a termék elérhetőségéről, melynek eredményéről e-mailben vagy telefonon értesítjük.


Mire figyeljen a csomagok kézhez vételénél?

Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről! A csomag tartalmát az átvételt követő 48 órán belül ellenőrizze. Ha nem jelez felénk írásban 48 órán belül sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.

Minden nálunk vásárolt termék rendelkezik értékbiztosítással, mely a szállítás során keletkezett esetleges károk fedezésére szolgál. Ezt azonban csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha az esetleges problémák, így például a szállításból eredő sérülések, az átvétel során, a futár jelenlétében jegyzőkönyvezésre kerülnek. A jegyzőkönyvben minden fontos körülményt, észrevételt rögzíteni kell az esetleges kárigénnyel együtt.