Szállítás, fizetés

Szállítás, fizetés


Milyen fizetési módok közül választhat?

Webáruházunkban minden termék esetén közöljük a raktárkészletre vonatkozó információkat, így a vásárlás pillanatában látható, hogy az adott termék elérhető-e nálunk, vagy utánrendelésre van szükség. Ritka esetben előfordulhat pontatlan információ, mely a gyorsan változó készletekre, esetleges emberi tévedésre vezethető vissza. 

Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése a legtöbb esetben utánvéttel történik, melynek költsége 590 Ft, de lehetőség van a bankkártyás fizetésre és előre átutalásra is. Előre utalás esetén meg kell várnunk, hogy a rendelés értéke beérkezzen a számlánkra és le legyen könyvelve, emiatt az előre utalás esetén kerül a leglassabban Önhöz az óhajtott raktáron lévő termék.


Milyen szállítási módok közül választhat?

Termékeinket általában postai kiszállítással juttatjuk el Önnek, de lehetősége van a rendelés során kiválasztani a személyes átvételt, ha Önnek van lehetősége felkeresni a 9 üzletünk bármelyikét. Személyes átvétel esetén kérjük, várja meg az áruház visszaigazolását, vagy érdeklődjön a kiválasztott áruház telefonos elérhetőségén, hogy valóban elindulhat-e a termékért.


Szállítás díjtételei

A kis méretű 40 kg alatti csomagok szállítási költsége minimum bruttó  990 Ft.
A 40 kg feletti súlyú vagy nagy terjedelmű csomagok esetében a szállítási költség minimum bruttó 11 990 Ft.
A 40 kg feletti küldeményt, vagy nagy terjedelmű 40 kg-nál kisebb küldeményt (fürdőkád, zuhanykabin, nagy méretű bojler, radiátorok stb. melyet egy ember nehezen mozgat az áru épségének garantált megőrzése mellett) a szállítást végző partnerünknek nem áll módjában az emeletre szállítani. A szállítási szolgáltatás csak a ház kapujáig vagy lépcsőházig terjed. Webáruházunkban előfordulhatnak ingyenes szállítású termékek is, melyet egy egyértelmű Ingyenes kiszállítás ikonnal jelölünk a termékoldalon és a termék listaoldalon. Abban az esetben, ha ingyenes szállítású és szállítási díjas termék is található a kosárban, felszámoljuk a szállítási költséget.
A várható szállítási költséget a rendelés véglegesítése előtt megjelenítjük úgy, hogy a vásárlónak lehetősége legyen megszakítani a rendelési folyamatot.
Minden tételnél törekszünk arra, hogy a tőlünk elvárható legpontosabb szállítási költséggel számoljunk a megrendelés során, azonban több tétel megrendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelés beérkezésekor ezt felül kell bírálnunk. Ez esetben a megrendelőt értesítjük a megváltozott szállítási költségekről.


A megrendelés visszaigazolása

Az online megrendelést követően rendszerünk automatikus üzenetet küld, melyben a vásárlás tényét igazoljuk vissza, de ezzel párhuzamosan még egy ellenőrzést végzünk a termék elérhetőségéről, melynek eredményéről e-mailben vagy telefonon értesítjük. Az első, automatikus e-mail nem minősül hivatalos visszaigazolásnak, azaz a rendelés elfogadásának!


Mire figyeljen a csomagok kézhez vételénél?

Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről! A csomag tartalmát az átvételt követő 48 órán belül ellenőrizze. Ha nem jelez felénk írásban 48 órán belül sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.

Minden nálunk vásárolt termék rendelkezik értékbiztosítással, mely a szállítás során keletkezett esetleges károk fedezésére szolgál. Ezt azonban csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha az esetleges problémák, így például a szállításból eredő sérülések, az átvételt követő 48 órán belül a tudomásunkra jut. A kárrendezést nagyban elősegíti, ha az átvétel során a szemmel látható sérülések, dobozon külsérelmi nyomok jegyzőkönyvezésre kerülnek.